Op dinsdag 4 november vond het twintigste marketingcongres van de Stichting Marketing plaats in het Paleis voor Schone kunsten. Naar traditionele gewoonte, zijn we hier met 2 en 3 marketing naar toe geweest. Het onderwerp van dit jaar was “User Centric Marketing”.
Positieve opmerkingen:
- brochure met programma
- bereikbaarheid
- giftbox
- wedstrijden
- sprekers: interactie tussen publiek en sprekers zoals bv. muziek maken met buisjes, tachistoscopisch onderzoek…
- muziekintro: zeer passend en leuk om mee te beginnen
Negatieve opmerkingen:
- slechte organisatie van lunch: chaos
- te weinig toiletten
- vervallen bonnen in rood zakje Guido
- pauze: slechte plaatsing van Red Bull stand, deze stand hadden ze beter in begin gezet in de plaats van helemaal van achter in het hoekje…
- te weinig vuilnisbakken
Ik vond het onderwerp van dit jaar zeer interessant. Want men gaat steeds meer inspelen op onze zintuigen, niet enkel onze ogen maar ook onze reuk, tast… Zo hebben ze pas een boek op de markt gebracht dat een bepaalde reuk bevat, dit zou de consumenten moet verleiden om het boek te kopen. Kortom ik vond de inhoud van het congres zeer goed, alleen de organisatie kan hier en daar een beetje beter.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten