Leuke reclame, zegt wel iets over de toekomst. Maar ga je daardoor bij Electrabel? Ik denk niet dat het veel uit gaat maken bij de consument. De kostprijs doet vaak meer dan het doel. Een firma met lagere kostprijs haalt volgens mij nog steeds de bovenhand voor vele mensen.
Inventieve en leuke reclamespot, gericht naar de toeskomst toe. Dit vinden de mensen zeer belangrijk. Maar dat het genoeg is om naar elektrabel te gaan, betwijfel ik wel. De consument kiest nog steeds voor de goedkoopste optie, denk ik.
Het is wel een leuke spot, maar ik denk niet dat het de aankoopbeslissing van klanten beïnvloed. De meeste mensen kijken naar de prijs en niet naar het imago van het merk.
Ik ben er niet van overtuigd dat deze spot mensen aanzet tot actie. De meeste mensen zijn al aangesloten bij een firma en zullen hun aansluiting niet opzeggen omwille van deze spot.
Ik vind het zeer goede reclame. het blijft hangen, het is aandoenlijk en grappig te zien en er zit een boodschap plus waarheid achter. Dit noem ik nu eens reclame!
Ik vind het goed dat electrabel de problematiek in de aandacht zet door zo een spot. Ik denk ook wel dat het effect zal hebben (al is het maar een klein beetje)
Goeie reclame, laat tenminste een goede indruk na en de boodschap is duidelijk.Bovendien is hij niet irritant om naar te kijken in tegenstelling tot bv afwasproducten.
zeer leuke reclame en daarbij gaan mensen toch anders gaan denken volgens mij door die kinderen! liedje is trouwens super keuze, iemand die dit nummer toevallig ook kent?
Ik ben een tweedejaarsstudente Marketing aan de Katholieke Hogeschool te Turnhout. Met deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van het Marketinggebeuren.
13 opmerkingen:
Leuke reclame, zegt wel iets over de toekomst. Maar ga je daardoor bij Electrabel? Ik denk niet dat het veel uit gaat maken bij de consument. De kostprijs doet vaak meer dan het doel. Een firma met lagere kostprijs haalt volgens mij nog steeds de bovenhand voor vele mensen.
Vond de reclame wel leuk, vooral de muziek was tof en passend bij het spotje.
Vond het wel een goede grond van waarheid hebben en heeft een kinderlijke vorm van de volwassen-wereld heel goed weergegeven.
Inventieve en leuke reclamespot, gericht naar de toeskomst toe. Dit vinden de mensen zeer belangrijk. Maar dat het genoeg is om naar elektrabel te gaan, betwijfel ik wel. De consument kiest nog steeds voor de goedkoopste optie, denk ik.
Het is wel een leuke spot, maar ik denk niet dat het de aankoopbeslissing van klanten beïnvloed. De meeste mensen kijken naar de prijs en niet naar het imago van het merk.
Deze reclame vind ik wel goed gevonden. Maar ik denk niet dat het de mensen gaat overtuigen om klant te worden bij Electrabel.
Ik ben er niet van overtuigd dat deze spot mensen aanzet tot actie. De meeste mensen zijn al aangesloten bij een firma en zullen hun aansluiting niet opzeggen omwille van deze spot.
Ik denk dat deze reclame de mensen gaat aanzetten om er iets aan te doen. Want kinderen raakt een gevoelige snaar bij de ouders.
Ik vind het een leuke reclamespot. Maar ik denk ook niet dat de mensen hierdoor voor Electrabel zullen kiezen...
Ik vind dat de reclame te lang duurt. De boodschap komt te traag op gang. Als men sneller to the point was gekomen, had het meer effect gehad.
Ik vind het zeer goede reclame. het blijft hangen, het is aandoenlijk en grappig te zien en er zit een boodschap plus waarheid achter. Dit noem ik nu eens reclame!
Ik vind het goed dat electrabel de problematiek in de aandacht zet door zo een spot. Ik denk ook wel dat het effect zal hebben (al is het maar een klein beetje)
Goeie reclame, laat tenminste een goede indruk na en de boodschap is duidelijk.Bovendien is hij niet irritant om naar te kijken in tegenstelling tot bv afwasproducten.
zeer leuke reclame en daarbij gaan mensen toch anders gaan denken volgens mij door die kinderen! liedje is trouwens super keuze, iemand die dit nummer toevallig ook kent?
Een reactie posten